رویش(زنده) راهكارهای جذب مشتری برای كسب و كارهای كوچك كارشناس: میثم نصیری(مدرس دانشگاه و كارشناس كسب و كار) 6 سال پیش
رویش تجربه درون فروشگاهی- راهكارهای جذب مشتری در یك فروشگاه كارشناسان: دكتر حسن سیرانی(كارشناس و مشاور ارشد بازاریابی) و دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) 7 سال پیش
روزی نو برنامه صبحگاهی كه محتوای اقتصادی- اجتماعی دارد و به انعكاس و تحلیل خبرهای اقتصادی روز می پردازد موضوع برنامه: چطور اصول اخلاقی میتوانند رشد اقتصادی را پایدار كنند؟ محورهای مورد بحث -نقش صداقت و اعتماد در معاملات اقتصادی -تاثیر رعایت انصاف و عدالت در توزیع ثروت و فرصتها -چگونه اخلاق كسب و كار به جذب مشتری و سرمایهگذار كمك میكند؟ -رابطه بین اقتصاد پایدار و مسئولیت اجتماعی بنگاهها سئوال مردمی: به نظر شما، كدام ویژگی اخلاقی بیشتر باعث میشود به یك كسب و كار یا فروشنده اعتماد كنیم؟ با حضور الهام مصطفوی و لیلا امیدیگانه (تهیه كننده)، ژاله اكبری و معصومه سادات سیدعلوی (گوینده) شماره پیامك: 300003637 شماره تلفن 24 ساعته شبكه: 02127860098 2 روز پیش